Jak to funguje?
Jednoduše. Posílejte vnitrostátní i mezinárodní balíky z pohodlí Vašeho domova.
Zásilka
Co posílám?
- Zásilka do ČR nebo do zahraničí
- počet balíků
- hmotnost a rozměr balíků
Adresa
Odkud a kam?
- adresa odesílatele
- možnost přidat odlišné fakturační údaje
- adresa příjemce
- možnost registrace
Služby a platba
Potvrzuji a platím
- uvidíte souhrn objednávky
- možnost zvolit dobírku
- volba platební metody
- volba dne vyzvednutí zásilky
Přeprava zásilky
Aneb co se stane po objednávce
- po zaplacení obdržíte na e-mail potvrzení objednávky a fakturu
- pro vyzvednutí zásilky následující den musí být splněny tyto podmínky: platba kartou nebo přes internetbanking (tradiční převod může opozdit datum vyzvednutí zásilky), objednávku je třeba vytvořit a zaplatit v pracovní den do 16:00 - více v častých dotazech
- my přepošleme objednávku kurýrovi a Vy obdržíte e-mail s číslem zásilky kurýrní společnosti (nepleťte si jej s číslem objednávky)
- příjemce zásilky také obdrží e-mail s informací, že mu bude doručovaná zásilka
- následující pracovní den předáte balík kurýrovi, jenž si pro něj přijede přímo na uvedenou adresu a bude mít k dispozici přepravní štítek
- pokud se budete chtít domluvit s kurýrem na vyzvednutí či vyřešit problém se zásilkou, můžete kontaktovat kurýrní společnost dle návodu zde
- kurýr doručí zásilku příjemci během doby specifikované v ceníku
Máte dotaz? Můžete se na nás obrátit s jakýmkoliv problémem. Ať už jste v objednávce udělali chybu, nebo se jen chcete ujistit, že je všechno jak má být kontaktujte nás - v chatovacím okénku zde vpravo dole, nebo na e-mail