Jak to funguje?


 Jednoduše. Posílejte vnitrostátní i mezinárodní balíky z pohodlí Vašeho domova.

point1Zásilka

icon 1

Co posílám?

  • Zásilka do ČR nebo do zahraničí
  • počet balíků
  • hmotnost a rozměr balíků

point2Adresa

icon 2

Odkud a kam?

  • adresa odesílatele
  • možnost přidat odlišné fakturační údaje
  • adresa příjemce
  • možnost registrace

point3Služby a platba

icon 3

Potvrzuji a platím

 


 

Přeprava zásilky

Aneb co se stane po objednávce

  • po zaplacení obdržíte na e-mail potvrzení objednávky a fakturu
  • pro vyzvednutí zásilky následující den musí být splněny tyto podmínky: platba kartou nebo přes internetbanking (tradiční převod může opozdit datum vyzvednutí zásilky), objednávku je třeba vytvořit a zaplatit v pracovní den do 16:00 - více v častých dotazech
  • my přepošleme objednávku kurýrovi a Vy obdržíte e-mail s číslem zásilky kurýrní společnosti (nepleťte si jej s číslem objednávky)
  • příjemce zásilky také obdrží e-mail s informací, že mu bude doručovaná zásilka
  • následující pracovní den předáte balík kurýrovi, jenž si pro něj přijede přímo na uvedenou adresu
  • pokud se budete chtít domluvit s kurýrem na vyzvednutí či vyřešit problém se zásilkou, můžete kontaktovat kurýrní společnost dle návodu zde
  • kurýr doručí zásilku příjemci během doby specifikované v ceníku

 

Máte dotaz? Můžete se na nás obrátit s jakýmkoliv problémem. Ať už jste v objednávce udělali chybu, nebo se jen chcete ujistit, že je všechno jak má být kontaktujte nás - v chatovacím okénku zde vpravo dole, nebo na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..